• Day 3

Dag 3

June 5, 2023 in Scotland ⋅ ☀️ 13 °C

Vanochtend onze spullen ingepakt, uitgecheckt en met de auto richting de invermoriston falls gereden.
    Het was even zoeken welke kant we op moesten en kwamen eerst een prachtige brug met prachtige waterval tegen. Toen op zoek naar de waterval waar we eigenlijk naar toe gingen.
    Eerst nog een stuk door het bos gelopen om toch weer terug op de parkeerplaats te komen. Gelukkig was het er prachtig om te lopen!
    De Google maps er maar weer bij gepakt en de berg op naar boven! Het was steiler dan gedacht maar het uitzicht maakte alles goed. Wauw wat is het hier mooi!
    Na weer de maps erbij en volop zoeken vonden we de plek van de waterval maar die stroomde amper nog..
    Je kan overal in Schotland goed de droogte zien.

Daarna weer naar de auto gelopen en op naar Eileen Donan Castle.
    Na een uurtje rijden door het prachtige, mooie landschap, met af en toe een stop om de auto uit te gaan om te genieten. Zagen we het kasteel staan.
    We hadden ons ingesteld op een ruïne.
    Maar het was een geweldige belevenis.
    Buiten en binnen was alles ingericht zoals de familie Mac Rae leefden. En daarbij ook een tentoonstelling van de geweren, kanonskogels, boeken, potten, sieraden en nog veel meer.

Inmiddels was het ook wel eens tijd om door te gaan naar ons volgende hotel. The kyle hotel in Kyle of Lochalsh.
    Na het inchecken wat te eten gezocht. Nog wat boodschappen gedaan en naar de kamer gegaan om na te genieten van deze dag met een lekkere whiskey.