17-6 El Morro - dolfijnen

June 17, 2018 in Ecuador

Na een rustige nacht, ondanks muziek in het dorp, maar om een hoekje en ver weg, om 6 uur wakker. Ik ga vogelen. Niet erg gelukt, maar fijn om in de gelegenheid te zijn.
    Daarna naar Puerte del Morro voor een dolfijnen tour. Kost 2 keer zo veel omdat we maar met zijn tweeën zijn. Vind ik redelijk, zij verdienen dan nog steeds maar de helft en het is een stuk minder dan 60 dollar wat eerst gezegd was.
    Zijn we 10 minuten onderweg: terug, er zijn nog meer toeristen gekomen. Prima, en wij krijgen de helft van ons geld terug. En best of all: heel mooi dolfijnen gezien. Echt gaaf. Maar ze zijn maar 1 seconde in beeld, en zo snel kan ik niet mikken. Maar echt supertof.
    Daarna naar Playas gefietst en in superleuke golven gehannest. Om de beurt, de ander blijft bij de spullen, ondanks dat onze portemonnees en paspoorten binnen bij de eigenaren van Paradiso Spa (onze "camping") liggen.
    Met onze zwempakken aan terug gefietst naar de Spa, kunnen we daar nog even in het zwembad. Zalig hoor.