• Day 2

The Big Ben & William Shakespeare

July 9, 2023 in England ⋅ ☁️ 23 °C

Първата ни дестинация втория ден беше The Big Ben 🌟
    Много снимки си направихме, беше много хубав. Наталия каза, че предните месеци много туристи били останали разочаровани, защото около година бил увит в найлони за реставрация, но добре, че спонтанно навреме си организирахме почивката. ☺️ Решихме да не се качваме на London Eye (виенското колело), а само да минем покрай него и да си направим едно селфи.
    След него минахме през улицата на Шерлок Холмс, Backer Street 221 b. Там имаше музей и фен магазин на Шерлок Холмс. Аз си взех малък прототип на неговата цигулка, а Ночко неговите лула и шапка. Наблизо имаше хубави сувенири и накупихме за рода и приятели 😄
    По пътя към открития театър в Лондон, където си бяхме купили билети за представление на Шекспир, имаше една статуя с 2ма прегърнати мъж и жена и с Ночко се опитахме да ги наподобим хихи
    Театърът беше много старинен и целия от дърво. Пиесата беше час и половина и малко ни озори и четиримата със силния английски акцент и хумор, но все пак на местата, където разбирахме, се смяхме и с останалите от публиката 😄 тя приключи късно и се прибрахме след нея вкъщи.