• Day 26

Nog één rustig dagje...

August 9, 2017 in Iceland ⋅ ⛅ 15 °C

Vandaag wat langer geslapen. Alec was als eerste wakker maar omdat hij de andere gasten kende durfde hij beneden met de Lego te spelen.
    Wij hebben hier ons eigen ontbijt omdat we een slaapzakplek hebben. We hebben daarom alleen een laken en 1 handdoek, maar verder dezelfde kamer als anderen. Zij hebben beddengoed en ontbijt. Wij gaan straks 40 km rijden naar de dichtstbijzijnde supermarkt. Bij de benzinepomp is wel wat te krijgen maar niet alles, zeker groente is lastig. In blik is het vooral erwten en maïs. Paprika, tomaat en uien zijn er wel. Die worden blijkbaar ook op IJsland geteeld mbv warm grondwater.
    Bart en de jongens zijn even in de hottub geweest maar ze vonden het te warm hihi.
    Elke boerderij heeft een hond, deze is lekker actief en volgt elk voertuig. Soms staat ie gewoon te springen en blaffen naar een paar steentjes in het pad...
    Vanavond eten de jongens pannekoeken uit zo'n fles waar je alleen melk bij hoeft te doen....660 kronen voor deze mix: zeg maar 5 euro...slik.
    Hopelijk is er een Bonus in het stadje verderop.