• Day 32

Hostel Höfn

August 15, 2017 in Iceland ⋅ ☀️ 24 °C

Onze slaapplek voor 1 nacht.
    Eenvoudig maar we kunnen de slaapzakken in de auto laten en gratis WiFi internet is ook wat waard.
    Linda is snel aan het koken geslagen omdat veel gasten nog moeten arriveren en er is slechts een fornuis....

Waar die Aygo is geweest is me trouwens een raadsel. Onze DS heeft ook behoorlijk wat natte en droge gravelwegen gezien maar is bij lange na niet zo smerig geweest ;-)

Na het eten nog even een wandeling naar een speeltuintje aan het water. Het is nu eb en het zeewier ligt nu gewoon in de buitenlucht. Het ruikt een beetje zoals aan de Normandische kust, maar dan een stuk kouder.

Toen we terug kwamen in het hostel na 9 uur kwam nog een grote groep Fransozen en het gaat bv enigszins zoals bij de trekkershut: veel spullen naar binnen en uitgebreid koken.
    De tussendeur van de eetzaal en onze gang ging daarbij regelmatig open maar niet meer dicht terwijl wij probeerden te slapen. Oordopjes boden voor Bart uitkomst om het borden gekletter van de afwas niet te horen...