• Day 56

Winter is coming, very slowly

November 24, 2023 in Canada ⋅ ⛅ 3 °C

Hlásíme se po delší době! Letos je v Kanadě nadměrně teplý listopad. U vás je prý krásně bílo, tady ani vločka. Jen po řece plují ledy, takže to vypadá spíš jako jarní tání. Přesto už vytasili s vánoční výzdobou, dokonce i v našem domě - hele! ☃️🎄

Zvykám si na nový pracovní režim. 3-4 dny v týdnu jsem ve Starbucks, je to tam kupodivu moc fajn! Jen ty objednávky drinků typu "Iced Caramel Brule Latte, 1/3 decaf, with oat milk, half sweet, cold foam, no sprinkles" fakt nedávám. A taky asijská jména... Dva dny v týdnu mám krátké směny u itala Leonarda v jeho Coffee & Sandwich House, tam je to moc fajn a ještě vždycky dostanu skvělý oběd 🥪☕

Večer jsme byli pozváni na narozeniny našeho kamaráda, klavíristy Mikolaje. Jeho žena je taky klavíristka, pochází z Ostravy. Potkali se na stáži v kanadských horách a teď žijí v Edmontonu. 🎹

Už se nemůžeme dočkat, až budeme mít auto, napadne sníh a budeme moct vyrazit do hor... Snad už brzo ❄️⛷️