• Day 1

Oslo Airport

March 4, 2016 in Norway ⋅ ☁️ 0 °C

King in the castle!

Prave jsme pristali po zhruba 2 hodinovem letu do zasnezeneho Osla. Nas let mel zhruba 50 minut zpozdeni a to prave kuli mnozstvi snehu, ktery tu pada! Kez by takle bylo alespon jeden weekend v Jankach. Snih je opravdu vsude a div nedriftujeme po pristavaci draze, ktera pres dobrych 30cm snehu neni ani videt. Alespon je to jak do perinky.

Vzhledem k cene vlaku a hotelu v Oslu, ktera se lehce vysplha na 5000CZK za jednu noc v nejlevnejsim hotelu se rozhodujeme spat na letisti. Je to predem promyslena akce a Martinek nevaha a jeste pred odletem kupuje Deluxe nafukovaci luzko o velikosti manzelske postele (198x140). Ostatni cestovatele, ktery se rozhodli na letisti prespat, vypadaji velmi zaskocene kdyz za pisklaveho zvuku nafukovaciho mechu se temny kout letiste v Oslu promenuje na luxusni apartman.

Adelka prichazi s ulovenou veceri. Fish & Chips za pouhych 170 korun. Super zprava, pouze pokud by to nebylo norskych, tedy krat tri. Jidlo je ale vyborne a po veceri ulehame zhruba kolem 10 do nasi postylky. Chtel bych se omluvit Saudskym aerolinim za ukradnuti jejich dek z posledniho letu co jsem s nimi letel, ale tedka opravdu prisli vhod. Ostatni cestovatele, prochazeji a krouti hlavou, pravdepodobne ve smyslu, ze toto uz je mozna trochu moc. Nakonec se vsak poskladaji na nepohodlne kreslo s operkou uprostred. No nechtel bych.

Noc jsme preckali bez vetsich potizich jen Adelce byla lehce zima a prave dokoncujeme snidani v salonku British Airways a chystame se vyrazit ke gatu na let do Londyna, ktery bude kratkou zastavkou na ceste do Miami. Melo by svitit slunicko a byt 27 stupnu. Tak uvidime!