• Day 2

Jsme Miami az na nase kufry

March 5, 2016 in the United States ⋅ ⛅ 23 °C

Jsem v Miami. Let byl naprosto uzasnny. Business class je opravdu paradni zazitek. Pripadal jsem si, ze po celych 10 hodin letu neco jim nebo piju, nehlede na to, ze cely let jsem absolvoval v pozici "lezmo". Sedacka se totiz dala rozlozit do lehatkove upravy. Proste super. Bohuzel standartni cena letenky v business je porad zcela mimo :(.

Po priletu cekalo cele letadlo nemile prekvapeni u zavazadloveho pasu. A to, ze pas jezdil 2 hodiny zcela prazdny. Nasledne prisel zamestnanec American Airlines, a informoval nas, ze nase zavazadla uvazly v letadle a nemuzou je vyndat. Pravdepodobne se k nim uz dneska nedostanou. Odchazime tedy za celni kontrolu a jdeme vec resit. Diky letu v Business tride mame "priority" kancelar a namisto, tady to podepiste a jdete pryc dostavame prislib $250 dolaru pro kazdeho na nakup nutnych potreb. V kufru poradne nic nemame a $500 na nakupy se docela hodi. Tak uvidime, snad nam to proplatej.

Vyzvedavame v pujcovne auto (fotky pridam pozdeji) o velikost dodavky pro maly fotbalovi tym, planujeme v nem jednu noc prespat na Key Westu. Cela akce "kufr" se protahla a tak misto planovane vecere na South Beach odjizdime rovnou do naseho ubytovani. Spime pres AirBnB u pani, ktera se jmenuje "Ada". Dobra nahoda, pani ma desnou radost, kdyz zjistuje, ze ada se jmenuje uplne stejne jako ona. Po dlouhe ceste ulehame do postele a usiname temer okamzite. Zitra vstavame brzo a vyrazime na krokodyly do Everglades.