Satellite
Show on map
  • Day 3

    Nora

    June 21, 2022 in Sweden ⋅ ☀️ 17 °C

    Goeiemorgen Tim en Sam
    Wat een dag gisteren!
    We werden op 2 campings afgewezen omdat we iets te laat waren. Plaats was er zat, ik gaf het zelf nog aan en ik zei ook we zijn al meer dan 12uur onderweg... Maar dat deed de campingeigenaar helemaal niks, ik werd op een gegeven moment gewoon boos en de eigenaar zei: Sorry... Ik: niks sorry als u het echt zo erg vindt had u ons binnen gelaten.
    Bij ons kwam op het eind van de dag toch wel een wanhopige gevoel en had pappa een bericht gedaan op Telegram. Twee Duitse jongens stuurde een locatie waar zij stonden.
    Uiteindelijk om 22.30uur kwamen we aan bij een meer... En wat het adembenemend mooi! Voor die plek was het allemaal waard die lange rit en ellende.
    Vanmorgen ontbeten op de plek het water was best koud!
    We gaan nu weer meer naar het noorden, de kans is nu dat we vandaag helemaal geen donker gaan zien.
    Vandaag is ook de langste dag. Weetje nu wat ik bedoel met de langste dag?

    Kus van ons en geef je je broertje ook een dikke kus en knuffel van ons.
    Read more