Satellite
Show on map
  • Day 6

    Yoga 🧘‍♀️ - dag 5 Nepal

    September 3, 2023 in Nepal ⋅ 🌩️ 27 °C

    Ok, ik neem men woorden terug dat het niet heel fysiek uitdagend is 😅. Heb het gevoel dat ik hier veel ga bijleren en mijn techniek ga kunnen verbeteren.
    Ook heb ik gisteren besloten om alles uit de reis te halen, dus ben nu dag twee van een shirodhara behandeling (je moet maar eens opzoeken) en ga dat de komende week nog iedere dag doen. Het zou heel veel positieve effecten hebben volgens ayurvedische geneeskunde. (Wat wil zeggen dat ik een week lang vettig haar nog ga hebben, want de olie krijg je er moeilijk uit).
    Verder is het nog super fijn hier en heb een goede klik met iedereen, vooral mijn kamergenote Fiona. We kunnen heel de dag met de stomste dingen lachen, dus dat maakt het ook wat luchtiger.
    Voor mij is het nu 21u45, dus ga slapen aangezien ik iedere dag om 6u wakker ben. En oja, deze ochtend keek ik uit mijn raam en zag het mooie gebergte en dacht bij mezelf 'mmm, dat lijkt wel het Himalaya gebergte'. Als grap vertelde ik dit aan de groep. Blijkbaar was het een super heldere ochtend en was het inderdaad het Himalaya gebergte! Ben heel blij dat ik dat toevallig heb kunnen bewonderen 😁
    Read more