After traveling Asi 8 m, Had no home anymore asumed it would be quite easy to find a place to live. Wasn't & would travel &stay at places for another 8months. Though was happy learn about the country I was living in. I longed to find a place to stay.

Vianen

December 29, 2016 in the Netherlands ⋅ ☁️ -1 °C

Na Friesland vond ik een oppas adres in Vianen, Hier vierde ik oud en nieuw, niks bijzonders gewoon vuurwerk kijken en naar bed. Lekker gewandeld bij het grote meer daar, mijmerend over m'n toekomst en dergelijke. Ook leuk om Vianen te leren kennen en weer een paar keer naar mijn oude vertrouwde omgeving te gaan ( 2007 ) Nieuwegein, Cityplaza.Read more

Oldenholtpade, Friesland ( bij Wolvega )

December 25, 2016 in the Netherlands ⋅ 🌧 9 °C

Omdat ik geen huur betaal kan ik via airbnb, met korting een maand soort tiny huisje in de natuur huren. In Friesland, Oldenholtpade. De zomer werd herfst en de herfst, winter. Achter een boerderij van de verhuurder is een mooi huisje vlak aan een bosje. Ook met houtkacheltje, echt tiny maar midden in de natuur. Het huisje is bedekt met aarde en begroeiing. Het is al winter geworden. Ik geniet van de seizoenen dat is anders in Azië, de kou ik kan "bestrijden" met het houtkacheltje. Ook hier heb ik een fiets zodat ik boodschappen kan doen in 't nabij gelegen dorp.Read more

Groningen

September 14, 2016 in the Netherlands ⋅ ☀️ 26 °C

Nu weer via huizenoppassite Groningen, 7 weken huis & kat oppas van een stel dat een lange reis maakt naar Nieuw zeeland. Zo leer ik ook Groningen een beetje kennen.

Schipborg, airbnb.

September 6, 2016 in the Netherlands ⋅ ☀️ 21 °C

Ook een airbnb plekje, levensritme. Ook een heel leuke ervaring: compost toilet, ondergrondse koelkast. Een soort tiny huisje gebouwd van een caravan en aanbouw, met een houtkacheltje. Hier kon ik een fiets lenen en wandelen over de hei.

Noordwolde

September 4, 2016 in the Netherlands ⋅ 🌧 18 °C

Dan vind ik een airbnbplekje in Friesland. Lekker slapen in de yoga zaal en het dorpje leren kennen. Een korte tijd ben ik hier, Raja yoga docenten inlijn met mijn interesses en "yogapath" . Ook was er een natuurcamping waar nog wat andere gasten waren. Leuke ervaring.

Rheden

August 29, 2016 in the Netherlands ⋅ ⛅ 20 °C

Ook via huizenoppassite tien dagen Rheden, Elke dag de bossen in, echt heerlijk. Maar nog steeds geen woonplek gevonden.

Nijmegen

July 27, 2016 in the Netherlands ⋅ ⛅ 21 °C

Huizenoppassite.nl vond voor mij een huisje waar oppas voor gevraagd werd. Ook fijn even de tent uit te zijn. In de tuin genieten van de laatste beetjes zomer zon. Een prettige plek.

Karnemelkplaats Callantsoog

July 9, 2016 in the Netherlands ⋅ ☁️ 20 °C

Ik vind een boerderijcamping ook bij zee, vlakbij. Ga met huurfiets en een aanhangbak die ik ook huurde met mijn spullen van de duincamping naar de boerderij camping. Krijg een plekje toegewezen in de luwte. Deze keer zijn we op tien minuten loop afstand van de zee, heerlijk. Ook is er een oude schuur met boeken en zit plekjes, Ik zoek een boek uit en lees, iets wat ik de hele afgelopen 8 maanden niet heb gedaan. De zeelucht doet me goed.Read more

Duincamping de lepelaar.

July 8, 2016 in the Netherlands ⋅ 🌧 16 °C

Ik besluit naar de zee te gaan, vind daar een duincamping. Modi m'n vader haalt me op in Amsterdam en brengt me naar de Kamping. Ik zoek een prettig plekje op een duin en bij bos. We eten een Hollands Patatje en ik blijf er een tijdje. De zee is te ver weg, dus daar ga ik maar 1 keer heen deze weken. Er zijn ook veel toeristen hier. Ik huur een fiets en doe wat boodschapjes, geniet van de zeelucht en maak plannen voor de komende tijd.Read more