Satellite
Show on map
  • Nog even…

    August 3, 2021 in the Netherlands ⋅ ☁️ 19 °C

    Nog even en dan gaan we eindelijk hoor! Onze vakantie naar België is bijna een feit en morgen rond deze tijd zullen we aangekomen zijn bij onze bestemming. We zullen dit jaar onze vakantie beleven op Parc Les Etoiles in zuid België, tegen de Franse grens aan! Het park staat bekend om de karakteristieke houten huisjes en ligt op een mooi stukje berg naast de rivier de Maas. De familie Timmer is al erg bekend met dit park en weet goed wat er allemaal te beleven is. Voor mij wordt het wederom een nieuw avontuur waarbij ik hoop dat mijn Frans niet teveel op de proef gesteld gaat worden😳 Maar dat zal vast niet een groot probleem worden.

    Door alle huidige omstandigheden (jaja, nog steeds) is het reizen toegankelijk gemaakt met een coronabewijs, zodat we allemaal veilig op reis kunnen. Na een paar obstakels, nogal wat stress en scheldwoorden is dit allemaal geregeld en zijn we allemaal gezond verklaard!

    Nog een ander leuk weetje: deze vakantie gaat Binkie mee! Hij is natuurlijk helemaal thuis bij huize Timmer, dus eigenlijk kon hij niet ontbreken. Gezellige boswandelingen zullen dus zeker inbegrepen zijn deze vakantie.

    Nu rest ons alleen nog maar goed in te pakken, morgen de auto op te halen en ons klaar te maken voor de autoreis! Die zal zo 3 uur duren met tussenstop. Dat gaat helemaal goedkomen. Ik heb volop vertrouwen dat Hans de Belgische wegen kan temmen🤣

    De aankomende week zal ik weer elke dag een verslag schrijven over de dag! Hilarische momenten gegarandeerd😛
    Read more