Granada 🌋🛶

April 27, 2022 in Nicaragua ⋅ ☁️ 31 °C

Granada was een beetje rustig voor me. Maandag teveel gedaan 🙄 dinsdag in bed gelegen. Woensdag rondje gelopen in Granda en boodschapjes gedaan. En in de middag naar de vulkaan Masaya gereden. Dit is ook weer een behoorlijk grote krater waar je nog lava kan zien. Heel indrukwekkend weer. Mooie zonsondergang. De volgende dag naar het meer, Lake de Apoyo. Heerlijk dagje wat gezwommen, puzzeltjes gedaan en met een kajak een rondje op het meer gedaan. Vrijdag een free walking tour. Helaas was die niet zo spannend. Er is eigenlijk niet heel veel te doen in de stad zelf. Je kon wel heel leuk een klokkentoren beklimmen en dan had je een mooi uitzicht van de stad. Vrijdagmiddag bij het chocolade museum een massage gehad en in de avond lekker gepoold met een groep. Luke (Zuid-Afrikaan), Jady en Koen (Nederlands), Owen (Engels) en Laura (Duitsland). Zaterdag wilde ik met Luke en Maartje (Nederlands) gaan kajakken rond las isletas (de eilanden), maar dit bleek uiteindelijk 3 uur kajakken zijn in de volle zon en er was veel wind. Dus omgedraaid, een zwembad opgezocht in een ander hostel en daar gezeten en gepoold. Zondag ga ik met de bus en ferry naar Ometepe eiland. Hier heb ik bij hostal la Magia 5 nachten een privekamertje. Even lekker in mijn eigen ruimte :)Read more