Satellite
Show on map
  • Day 24

    Shamrock dag 19+20+21 🎇🇨🇦

    June 29, 2022 in Canada ⋅ ☀️ 26 °C

    Woensdag 28 juni, donderdag 30 juni en vrijdag 1 juli

    1) Max (hond)
    2) donderdag met 1 pup naar de dierenarts. De week ervoor is de andere vrijwilligster (Janice) met 4 van de 5 pups naar de dierenarts geweest voor vaccinaties. Maar deze was de slimste en kregen we niet te pakken. De pups hebben altijd gewoon buiten rondgelopen met hun moeder en zijn nooit aan een lijn geweest of in een auto. Ik was de emotionele support mens en moest ervoor zorgen dat als ze moest overgeven dat ik het op kon vangen haha.
    3) donderdagmiddag ben ik met de twee dames uit Florida mee gegaan naar hun danstraining. Dit doen ze zelfstandig en al jaren. Heel grappig om te zien.
    4) groepsfoto op de zakken wol: links naar rechts, Mona, Janet, ik, Clara, Janice en de enige man is Larry. De eigenaar.
    5) vrijdag 1 juli was Canada day. Ze vieren hun onafhankelijkheid. Wij zijn naar Shamrock park geweest. Hier heb ik voor het eerst poutine gegeten, friet met kaas en dikke jus (beetje unox jus) eroverheen. Was oke maar niet geweldig haha. En er was vuurwerk!
    Read more