Satellite
Show on map
  • Day 28

    Shamrock dag 22+23 🐑🐕💛

    July 3, 2022 in Canada ⋅ ⛅ 20 °C

    Zondag 3 juli en maandag 4 juli

    1) zondag grote groepen schapen verplaatsen. Clara had de dag vrij dus ik en Mona hebben die dag samen het werk gedaan.
    2) maandag wakker worden met het mooie nieuws van Alina. Aaron belde en daarna met Vera kort gebeld.
    3) maandagmiddag een glas in lood beginnersles gehad. In Gravelbourg heb ik Toos leren kennen. Een vrouw die 40 jaar geleden uit Nederland hierheen is verhuist. Zij heeft een eigen kunstgalerij opgezet. En hier kreeg ik een beginnersles van Dolores.

    Dinsdagochtend 5 juli ben ik met Janet en Janice naar Calgary terug gereden: 8 uur rit. Janet doet huizenwissels, en ze hebben mij uitgenodigd om mee te gaan. Ik kan dan bij hun verblijven. Dezelfde week is de Calgary stampede. Het grootste rodeo buiten evenement van Canada. Dus we willen naar wat shows gaan samen. Wat ik daarna ga doen, weet ik nog niet!
    Read more