Satellite
Show on map
  • Day 32

    Calgary (Stampede dag 1) 🤠

    July 7, 2022 in Canada ⋅ ⛅ 22 °C

    Donderdag 7 juli

    Voordat ik naar de stampede ging heb ik nog wat gegeten in de stad met Narhiza (Oekraïense vrouw die ik had ontmoet toen ik aankwam in Canada).

    De Calgary Stampede is een groot outdoor evenement met vooral een focus op rodeo, dieren en andere cowboy gerelateerde dingen. Daarbij is het een grote kermis met muziektent (met artiesten waar ik nog nooit van heb gehoord). We hadden gehoord dat er een generale repetitie zou zijn van de avondshow op donderdag. Hier zou je gratis heen kunnen, andere dagen waren de goedkoopste tickets $51.
    Helaas wist niemand er wat vanaf en stonden we het verslagen te bespreken voor het stadium toen een vrouw op ons af kwam en vroeg of wij hun gratis tickets dan wel niet wilde…. Daar zeggen wij geen nee tegen. Dus wij hadden topplekken. Leuke avond en mooie show.
    Read more