Satellite
Show on map
  • Day 102

    Lake Louise 🚍👩‍👧‍👦💙💦

    September 15, 2022 in Canada ⋅ ⛅ 7 °C

    Donderdag 15 september

    ** tromgeroffel **

    Eindelijk!! Lake Louise, hét meer waar iedereen het over heeft, hét meer waar elke goede toerist naartoe wilt, en wij dus ook! Ik had al voorheen 2 pogingen gedaan om Lake Louise te zien, maar de parkeerplaats was altijd vol. Dus dit keer heb ik 2 dagen van tevoren een shuttle moeten boeken (eerste 2 tijdsloten waren zelfs al vol). Wij konden de shuttle pakken tussen 10 en 11.

    En ja, het was druk en toeristisch. Maar het is me toch een mooi meer! Wow. Pfff.

    Ruben en ik gingen een wandeling maken, the Big Beehive met een tussenstop bij Lake Agnes Tea house. Mama pakte de shuttle nog naar Moraine lake en we zouden elkaar weer zien bij de camper.

    Onze hike. Prachtig! Wel wat drukker omdat veel toeristen hier dus ook lopen. Maar aan het schoeisel te zien, waren Ruben en ik er nog niet uit of het echt een keuze was of dat ze er per ongeluk terecht waren gekomen. Terwijl het toch fris was en een pittige klim was! En weer een gouden uitzicht. De wolken trokken aan ons voorbij en het meer leek maar blauwer en blauwer te worden! Fijne laatste daggie.
    Read more