Satellite
Show on map
  • Day 166

    VERJAARDAG 🎈🥳🥂

    November 18, 2022 in Canada ⋅ ☀️ 0 °C

    Donderdag 17 november tm zaterdag 19 november.

    Ik had drie daagjes vrij gevraagd om mijn verjaardag te vieren! Donderdag eerst langs de Nederlandse winkel om wat hoognodige lekker Nederlandse producten in te slaan (zie kruidnoten en chocolade). Einde van de middag landde Bart vanuit Nederland. En later op de avond ook Sequoyah. Seq is een oud huisgenootje van Bart en studeert nu in Canada in Winnipeg (2 provincies naar het oosten).

    Donderdagavond drankjes gedaan met de airbnb eigenaar en de klusjesman.
    Vrijdag Calgary doorgelopen en alle uitzichten laten zien aan Bart en Seq. Lekker kip gegeten en in de avond weer naar Ranchman’s (de countryclub), ook weer heel grappig. Hier kwamen ook de Oekraïense meiden heen. Ze hadden heel lief koekjes voor me gebakken!

    Zaterdag terug naar Canmore gereden en in de avond hebben de mannen mijn olie verwisseld.

    Zondag had Willemijn (mijn huisgenootje) nog een appeltaart gebakken en ballonnen opgeblazen! Echt heel lief en fijn :) iedereen heeft zijn best gedaan om mijn verjaardag heel leuk te maken en het was top!!
    Read more