Satellite
Show on map
  • Day 202

    Kerst 🎄❄️☃️

    December 24, 2022 in Canada ⋅ ⛅ -2 °C

    Zaterdag 24 december en zondag 25 december

    Beide dagen moest ik werken. Dat was helemaal niet erg want we hadden dubbele diensten, dus we stonden niet alleen. Op zaterdag mocht ik helpen met het kinder kerstfeestje dat mijn manager had opgezet. Een week ervoor vertelde ze me dat ze kostuums had besteld en nog vrijwilligers nodig had. Toen ik het kostuum zag heb ik mij uiteraard meteen aangemeld als vrijwilliger haha. Het was gewoon lekker klieren en werken. We hadden ook nog een ‘Secret santa’ wat eigenlijk lootjes trekken was. Ik had mijn manager en heb toen het -35 graden was binnen lekker geknutseld. Wat moet je anders op je vrije dagen he als je niet naar buiten kan. Ik heb super leuke sokken gekregen, olie&azijn combi voor salade, allemaal Nederlandse producten en van werk een bon voor een hotel overnachting. Helemaal niet verwacht dat ik iets zou krijgen. Maar uiteindelijk super dankbaar dat het toch wel kersterig voelde.Read more