Satellite
Show on map
  • Day 232

    Januari 1-23 🏔️👯‍♀️🐱

    January 23, 2023 in Canada ⋅ ⛅ -1 °C

    Maand januari!
    Veel leuke dingen gedaan maar ook gewoon rustig aan :) ik ben verhuisd naar een nieuw appartementje en nu heb ik mijn eigen badkamer! Heerlijk. Nog steeds elke dinsdag ochtend ga ik naar het dierenasiel om voor de katjes te zorgen. Op 10 januari ben ik naar het kerstfeest geweest van een ander hotel, Malcolm hotel. Natsumi werkt daar en had mij uitgenodigd. Super gezellig samen en leuke nieuwe mensen ontmoet. Tussendoor ook met collegaatjes uit geweest. Jess (mijn nieuwe huisgenootje) en Amy. Facetimen met de familie! En 18 januari was de verjaardag van Alyssa en Nathan, dus dat ook leuk gevierd! Morgen (24 januari) komt Ruben weer langs voor 12 dagen!! Heel veel zin in 🥰🥰Read more