Satellite
Show on map
  • Day 267

    Norquay ⛷️

    February 27, 2023 in Canada

    Maandag 27 februari

    Dagje skien met Lucas en een vriend van hem! Mocht ski’s lenen van Lucas dus dit keer minder hoeven huren! Vet handig. Norquay is net als Banff Sunshine een skiresort hier in de buurt. Ietsjes dichterbij, misschien 20 minuutjes rijden. Dus dat is nummer 2 van de 3 skiresorts afgevinkt! Heel tof en weer prachtig!

    De laatste blauwe piste die ik ben afgegaan ben ik gevallen en mijn ski verloren. Geen erge val en geen pijn maar wat wel grappig is: Daarna een schuiver headfirst naar beneden tot ik met een of andere ninja rol mn andere ski (die nog aan mn voet vast zat) naar aan de juiste kant kreeg. Ik eindelijk gestopt met schuiven, kijk omhoog (zie laatste foto). Was toch wel ver weg die ski hahahaha. Gelukkig kon ik iemands aandacht trekken die in de skilift omhoog kwam en vragen of ze mn ski even konden brengen. En uiteraard gedaan. Lieve Canadezen weer.
    Read more