Magisch Maart 💜💚

Woensdag 22 maart:
    Hike + relaxen met collega’s
    Donderdag 23 maart:
    WAT. EEN. TOPDAG.
    In de ochtend naar Lake Quarry gereden want het zou het laatste zonnige dagje dus optimaal gebruik van maken. Aan een picknick tafel gezeten en wat op mn ipadje gedaan. In de middag 2 collega’s opgepikt, koffie gehaald en terug naar het meer de zon in! In de middag een korte manicure gehad en daarna biertjes gaan doen. In de avond met Amy (collega), Lucas (vriend) en Clayton (vriend) gegeten en later in de avond gingen we op noorderlicht jacht!! Het zou weer een enorme show zijn. Heldere hemel en wij waren er klaar voor. 45 min gereden naar Ghost lake. Klein showtje. Mannen honger dus naar de McDonalds voor kipnuggets. Op de terugweg nog even hij Ghost lake gekeken maar niet al teveel. Nog een klein showtje. Besloten terug te rijden naar Canmore want we zagen allemaal berichten dat het aan de gang was daar. Mijn passagiers waren aan het dommelen op de terugweg maar ik natuurlijk speuren in de lucht. EN JA HOOR. Dus ik schreeuwen. Wake uuuuupp. Auto aan de kant gezet. Camera opgezet en wow wow wow. Overal noorderlicht!! Nog steeds ongelooflijk als ik er over nadenk.Read more