Satellite
Show on map
  • Day 360

    Afscheid nemen bestaat niet♥️

    May 31, 2023 in Canada ⋅ ⛅ 15 °C

    Woensdag 31 mei

    2 collega’s hadden op hetzelfde moment ontslag genomen. 1 gaat terug naar haar boerderij in Sasketchewan en de ander terug naar Toronto. Vanuit Toronto vliegen was goedkoper, dus nog een laatste tour naar de andere kant!

    Route:
    - woensdag 31 mei: Canmore > Karis’s boerderij
    - donderdag 1 juni: dagje saskatchewan
    - vrijdag 2 juni: Karis’s boerderij > Thunder Bay
    - zaterdag 3 juni: Thunder Bay > Toronto
    Zondag 4 en maandag 5 juni Toronto & Niagara falls
    Maandag 5 juni vlieg ik om 22:45 en land ik om 11:55 op 6 juni in Nederland.

    Het was emotioneel en een fijn afscheid. A beautiful sadness. Ik ben super dankbaar voor iedereen die ik nu mijn vrienden mag noemen en voor de ervaringen en herinneringen die ik heb gemaakt ♥️♥️ iedereen had mooie collages gemaakt! En heb super lieve kaartjes gekregen!
    Read more