Satelita
  • Dzień 19

Amsterdam

5 października 2023, Holandia ⋅ ☁️ 18 °C

Amsterdam, was füren Stadt…. weiss gar ned wo ich afange söll… höt morge hemmer i eusere La Vida zmörgeled und sind denn de bereits gwohnti wäg id Stadt gfahre mit eusne Velos…. Bi mir isch en Pedale schrube (muetere) weggheit daher hed sich das Pedal glöst bim fahre … zum glück hani am vorobe gseh wo es Velo-Reparatur Geschäft gsi isch daher hanis grad chönne schnell go flicke… (besser gseid de Christian heds halbe gflickt do de Velomonteur noni ganz de Ruusch vom vorobe weg gha hed) 🤣 hihi

Endlich simmer denn ane gluetefreii Bäckerei änegfahre und Katja meint sie heigs beste Mandelgipfeli vom Läbe gesse! So hed sies gnosse. Denn simmer nochli gmüetlich dur die herzige gässli gschländeret und hend gueti gspröch met „Locals“ gha….

Höt obe simmer denn no go Sushi esse womer beidi voll liebend und hed top berotig gha was mer so feins chönted usprobiere …. What a day…. Bimene Teeli und emene feine Amaretti dezue hemmer de tag abgschlosse …

Ps: ich han no nie soooo vell Velos gseh im lebe … und wenn du in Amsterdam Velo fahrsch denn bisch eifach de King… chunsch überall dure …. Crazy