Baltic Sea Circle Dutch Edition.

Allerlaatste avond in Tallinn

June 20, 2019 in Estonia ⋅ ⛅ 26 °C

Heerlijk gegeten in het hotel met mooi uitzicht.

Morgenvroeg om 08:35 hebben wij een directe vlucht vanuit Tallinn naar Amsterdam (aankomst 10:00).
    Teleurstelling is groot, maar wat is het heerlijk om de familie weer te zien

Matties kunnen niet verder

June 20, 2019 in Estonia ⋅ ⛅ 28 °C

Na twee dagen hoop te hebben gehad op een vervangende auto heeft de ANWB ons vanmiddag het nieuws gebracht waar wij eigenlijk geen rekening mee hebben gehouden.

Geen vervangende auto, maar een vlucht naar huis. Een vlucht is goedkoper!!!

F* zooi. Einde rally, heel heel zuur.

Hoe mooi zou het zijn geweest wanneer de Braboose Matties gezamenlijk aanstaande zondag in Groningen de finish lijn konden passeren. Niet dus!!

13 dagen rijden, een kleine 6.500 km verder, geld ophalen voor Pink Ribbon, onverwachts ten einde.

Zuur

Het was een mooie rally, vele mensen ontmoet en nieuwe vriendschappen gesloten.

Bij deze wensen wij alle overgebleven teams het allerbeste, en dan met name de Brabo’s on Tour, voor de laatste drie dagen.

Wij zitten te wachten op het vliegveld

Weg auto, slaapspullen gepakt

June 18, 2019 in Estonia ⋅ ☀️ 19 °C

En brabo, Pascal, binnen een minuut bij ons. Wellicht dat we onze beide teamnamen kunnen aanpassen in Braboose Matties

Fuck....als we dit zo mogen zeggen

June 18, 2019 in Estonia ⋅ ☀️ 20 °C

Gelukkig waren we net Rusland uit en zitten nu in Estland. To be continued

Hard Rock cafe St. Petersburg

June 17, 2019 in Russia ⋅ ☁️ 16 °C

Ook hier even naar het Hard Rock café, waar geheel toevallig onze Wil (Brabo’s on Tour) zijn oud oom en achterneef tegenkwam. Even met ze op de foto😂

Even heel kort St. Petersburg bezocht

June 17, 2019 in Russia ⋅ ⛅ 19 °C

Vandaag hebben we een lange rit gemaakt, een kleine 800 km - 14 uur in de auto om vanuit de parkeerplaats (slaapplaats) Kemskiy naar St. Petersburg te rijden. Kwamen helaas pas om 22:00 uur aan in St. Petersburg.

Nog wat foto's

June 16, 2019 in Russia ⋅ ☀️ 22 °C

2 dagen stilte door de Matties

June 16, 2019 in Russia ⋅ ☀️ 22 °C

Zoals eerder gezegd zijn wij via Finland, 50 km voorbij Kuusamo, de grens overgegaan naar Rusland. De grenswacht zei ons nog dat deze weg een onverharde weg zou zijn van 160 km! lang. Niets was gelogen. Fantastische trip was het. Met drie auto’s en twee motoren door grint, zand, stenen, kuilen en gaten. Ongelooflijke ervaring. Staat niet in de roadmap, maar dit was een unieke ervaring

Hieronder wat foto’s