Satelliitti
Näytä kartalla
  • Päivä 2

Brisele

1. maaliskuuta 2018, Belgia ⋅ ⛅ -2 °C

- Salīdzinoši netālu no mums atrodas Atomiums - lielā molekula, tāpēc turp arī uzreiz dodamies. Šķiet, ka tūristam parastajam šī molekula varētu būt arī viens no zināmākajiem apskates objektiem uzreiz aiz čurājošā puišeļa. Ārā tāds diezgan dzestrs, bet tas baigi ātrumu nemazina - vismaz pagaidām. Tiekam līdz molekulai, bet nožīdojāmies un nesamaksājām 15eur ieeju, lai uzbrauktu augšā kādā no bumbām. Bet man ir sajūta, ka neko tik traku nepalaidām garām.
    - Tālāk dodamies uz centra pusi, kur jāapskata čurājošais zēns. Biju iedomājies, ka puika būs nedaudz lielāks, bet augumā labi ja kādi 30cm. Bet cilvēku masas savāc tāpat. Lielu vēlmi šeit uzturēties cilvēku pūļi nerada, tāpēc daži aši foto un dosimies tālāk.
    - Vispār tomēr šodien baigi auksts. Staigājam ar sarkaniem apsalušiem deguniem. Ik pa brīdim jāieskrien kādā veikalā vai kafejnīcā nedaudz apsildīties.
    - Vafeles, vafeles un vēl vafeles. Mans favorīts ar karsto karameli, Madara ēd ar balto šokolādi un augļiem. Izskatās, ka būs vafeļu diēta. Tās tiek arī trakoti daudz tirgotas. Uz katra otrā stūra. Ar augļiem, ar putukrējumu, ar saldējumu, ar šokolādi, ar karameli - nevari izvēlēties, tad ir arī tādas ar visu kopā!
    - Pirms iešanas mājās sapirkos testam dažādus mazos beļģu aliņus. Salīdzinoši dārgi. 0,33l pudelītes sākot no 2eur. Mugursomu ar 8 aliem sanāca nest 5km un to mani pleci pēc tam juta, bet bija jāupurē pleci izpētes procesa vārdā. Bāc... un visi ali man negaršoja! Patiešām! Nesaskan man ar beļģu alus gaumi.
    - Kopā pa dienu nostaigāti gandrīz 23km līkumojot pa Briseles ielām. Principā Briseles klasiku izskrējām vienā dienā - Molekula - Čurpuika - Vafeles - alus. Un tas viss tikai ejot ar savām kājiņām. Parlamentu atliekam uz pēdējo dienu.