• Day 4

Hatta Fort Hotel

September 16, 2023 in the United Arab Emirates ⋅ ☀️ 35 °C

Šī ceļojuma dārgākā viesnīca. Hatta Fort Hotel. 170€ par nakti. Pavisam nedaudz ārpus pilsētas atsevišķa teritorija pakalnu piekājē ar skatu uz baltajiem pilsētas nosaukuma burtiem “HATTA”. Starpcitu ar Ginesa rekordu atzīti, kā lielākie nosaukuma burti pasaulē stiepjoties 19.3m augstumā pārspējot pasaulslavenos Holivudas burtus.
    Dzīvojam nelielā bungalo tipa rindu mājiņā. Ļoti omulīga istabiņa un terase ar tādu temperatūru, kuru pat var izturēt. Viesnīca piedāvā daudz izklaides, apskatījām mazās stirnas, kazas, pāvus un pabarojām bruņurupučus.
    Pēc nelielas atpūtas savā mājiņā ejam padzīvoties pie baseina. Faktiski viss baseins mums. No sākuma vēl divi pārīši zvilnē uz ļežakiem un papeldas, bet drīz vien abi pazūd un esam tikai mēs. Un uzraugošais glābējs ja nu sākam slīkt 1.5m dziļajā baseinā. Bāriņi un kafejnīcas gan galīgi izmirušas. Biju cerējis tikt pie kāda arābu valstīs aizliegtā dzēriena, jo pa dienu redzēju, ka šeit tādus dod. Bet nu neko. Iztiksim.