Satellite
Show on map
  • Day 5

    Søndag + Regn = Hviledag

    March 11, 2018 in Thailand ⋅ ☀️ 29 °C

    Tjaa, i dag blev bare en hviledag. Den startede egentligt med fint vejr, om end lidt blæsende, men endte med voldsom regn ⛆. Havde fundet ud af at der er et super fint stykke sandstrand et par hundrede meter fra hvor jeg bor, så gik derhen fra morgenen af og fik en fin svømmetur efterfulgt af en god morgenmad på hotellet. Resten af formiddagen blev brugt på at komme up-to-date på FindPenguins og sorteret lidt billeder.
    Ved 14-tiden gik jeg hen til Pernille, for lige at sige hej på vej ned i byen, men her var jeg dårligt nok kommet inden for døren før det begyndte at regne ret kraftigt ⛆⛆. Efter en halv times tid holdt det nogenlunde tør vejr, og Pernille besluttede sig for at følge med ned i byen. Jeg skulle ned og booke dykkerture 🐠, men desværre var butikken lukket, dog snakkede jeg med en anden af dykkerbutikkerne og de anbefalede at vente til senere på ugen med at dykke, da det blæsevejr og regn fra i går og i dag havde påvirket sigtbarheden på de gode dykkersteder. Så det må blive i morgen jeg får booket de dykkerture.
    Vi gik lidt rundt og kiggede på butikker og så begyndte det ellers at regne meget voldsomt igen, og det blev bare ved. Vi endte faktisk med at måtte have regnslag på. Vi gad ikke rigtig regnen og fandt hurtigt et spise sted til noget lækkert aftensmad.
    Bagefter gik turen hen til stam spa stedet til endnu en lækker massage (Jeps - kan sagtens holde til det hahaha 😁) til mig, og Pernille fik en Spa Pedicure. Igen var det super godt, absolut ikke sidste gang jeg rejser på disse kanter.
    På vejen hjemad blev der også vinduesshoppet lidt, inden vi skiltes igen. Resten af aften var bare ren afslapning for mig, med et par afsnit af en serie jeg er i gang med.
    Read more