February - March 2019

Blije gezichten - bedankt!

May 3, 2019 in the Netherlands ⋅ ⛅ 10 °C

Vandaag was het heugelijke feit dat we onze cheque konden overhandigen aan Emmy en Robert van stichting Dionne. We zijn super trots dat we met behulp van onze sponsors een bedrag €3.227,93 over kunnen maken aan de stichting. Hiermee kunnen zij dit jaar weer een aantal families voorzien in hulp.

Wij zijn een onvergetelijke ervaring rijker en we zijn trots dat we op deze manier ook bij hebben kunnen dragen aan de verwezenlijking van de doelstellingen van Stichting Dionne.

Dank aan allen die ons gesteund hebben namens ons en stichting Dionne.

Chris
    Glenn
    Paul
    Onno

Hoofdstuk toegevoegd!

March 10, 2019 in the Netherlands ⋅ 🌬 6 °C

Vorig jaar maart namen we de beslissing om mee te doen aan de wintereditie van de Baltic Sea Circle rally. Met z’n vieren het avontuur opzoeken, met als doel het Noorderlicht te zien, de Noordkaap te bereiken en met de auto naar Rusland te gaan.

Na bijna een jaar begon onze trip op 22 februari vanuit Alkmaar. Na een week en een prachtige reis door Denemarken, Zweden en Noorwegen bereikten we op vrijdag 1 maart in de avond de Noordkaap in combinatie met het Noorderlicht het hoogtepunt van de reis.

Vanaf hier begon de terugreis via Finland, de Russische grens over naar Sint Petersburg. Via stops in Talinn en Riga en Kaliningrad doorkruisten we nog mooie steden in Polen en vandaag de finish in Hamburg ......

Een bezoek aan 10 landen, bijna 10.000 afgelegde kilometers, het Noorderlicht, prachtige steden. Heel wat ervaring rijker en m.n. heel veel lol met de mannen maar ook met de andere teams.

Soms ook “afzien”; slechte muziek, de zure geur van zweetvoeten, slechte grappen en de spanning of de auto het zou houden maar we wisten het met elkaar te doorstaan 😉.

Met recht een hoofdstuk in ons jongensboek toegevoegd.... op naar het volgende.

Mede namens stichting Dionne bedankt voor alle vormen van steun en support.

Chris, Glenn, Onno & Paul
    Team #04 - four by four

Peter Timmer

Jongens, Welkom terug in Nederland na ca. 10.000 km. Julie zijn een prachtige ervaring rijker!

Finish!

March 10, 2019 in Germany ⋅ 🌧 5 °C

We hebben het gehaald!!!

Na ongeveer 9.000 km, 10 landen. hebben we de officiële rally op de Fischmarkt afgesloten. Onder applaus gingen we de finishlijn over.

Wendy Gianotten haselager

Jeeeeeej 🎊🎉🎊🎉 gefeliciteerd.

Barbra de Weerdt

Goed gedaan! Genoten van alle mooie verslagen!

Cora Hamwijk

Mannen .....GEFELICITEERD🎉👌🔝

Jamsessie Poznan

March 10, 2019 in Poland ⋅ 🌧 6 °C

En wat doe je als je in Poznan bent, een nummertje meespelen tijdens een jamsessie 😊