• Day 19

Liechtenstein

September 23, 2022 in Liechtenstein ⋅ ☁️ 12 °C

Pikavisiitti Liechtensteinin pääkaupunkiin Vaduziin antoi meille paljon. Tai no ainakin jäätelöt ja tuliaisia Sveitsin isäntäperheelle. Retkikunta purkaa kokemuksensa tähän alle:

Samuli: "Vaduzin yöelämä hirvitti Jeannea ennakkoon, mutta isät ja sijaisäiti pitivät tästä huolta lämmöllä. Kaupungin 5000 asukkaasta ainakin 14 oli vielä jalkeilla klo 21."

Ida: "Ei jäänyt paljoa käteen. En haluaisi muuttaa tänne vaikka maksettais. Ei tarvi uudestaan tulla ilman hyvää syytä!"

Juho: "Haju lievästi epämiellyttävä. Isä-poikasuhteen vahvistuessa suhteessa Jeanneen kokemus kääntyy plussan puolelle."
    (toim.huom. Haju viittaa kaupungin hajuun, ei vaelluksesta hikisiin matkalaisiin)

Yö Wintherthurissa oli taas täynnä draamaa😵☠️ Juho oli nimittäin ryövännyt peiton aamuyöllä. Jukka-eno sattui olemaan hereillä ja huikkasin hänelle tapahtuneesta repiessäni peittoa takaisin. Jukka kävi kiltisti nostamassa Juhon peiton maasta ja peittelemässä tämän hellästi.