Kielletty hedelmä

October 3, 2022 in Slovakia ⋅ ☁️ 14 °C

Tultiin ohikulkumatkalla Slovakiaan syömään paikallista pikaruokaa. Tarjoilija oli tosi kiltti, mutta vähän hädässä englannin kielen kanssa. Koko kylänväen tulkattua saimme lopulta ranskalaisia, leivitettyä juustoa ja keiton. Asiakkaat ja tarjoilija veikkailivat, mistä olemme kotoisin ja lopulta uskaltautuivat kysymään. Tuntuu oudolta Balkanin päivien jälkeen, että joku on meistä näin kiinnostunut! ⛅⛅

Kiltti tarjoilija teki kuitenkin virheen, josta saisin vielä maksaa tulevina päivinä. Hän toi kaupanpäällisenä meille omenat mieheen. Omena sattuu olemaan vatsavaivaisen matkatoverini elimistön pahin vihollinen. Juho tietysti sattuu rakastamaan omenoiden makua. Niimpä hän nautti allergiasta ja painavista kielloistani huolimatta useita puraisuja kielletystä hedelmästä.
    🍎🍎

P.S. Kiltti tarjoilija näytti siltä, että haluaisi halata (äidillisesti) meitä. Hän tyytyi kuitenkin antamaan meille kontin täydeltä kiellettyjä hedelmiä. Kyyneleet silmissäni eivät olleet liikutuksesta, vaikka hän niin saattoi luulla.