One trip at a time...

Joined December 2016

Laatste dagje zon..

February 7, 2017 in Spain ⋅ ☀️ 20 °C

Nog steeds blue sky en een stralend "lente" zonnetje dus ideale dag om deze mini vakantie af te sluiten. En als voetbalfanaat, kan een bezoekje aan Malaga FC niet ontbreken. Leuke rondleiding, vreemd busritje ernaartoe met een niet engels sprekende buschauffeur op een toeristenbus die de aangegeven route niet volgt. Maar hey, we zijn er geraakt en ook weer terug waar ik de laatste uurtjes op het dakterras van het hotel naast het zwembad doorbreng: met een cavake in de zon 😎😎😎Read more

Genieten in de zon

February 6, 2017 in Spain ⋅ 🌙 16 °C

Na gisteren zo'n 15km gewandeld te hebben, was het vandaag tijd om te genieten! Eerst zo'n zalig vakantieontbijt op hotel, verse croissantjes, chocomelkske, stukjes lekker, mals stokbrood, vers fruitsap, nutella (I will always be a chocolate addict, even when abroad ;-) ). Klein beetje cultuur opsnuiven in de voormiddag door het geboortehuis van Picasso te bezoeken. Een poging om "el museo del torro" te vinden, die op niets uitdraaide doordat de toeristenkaart niet echt gedetailleerd genoeg is (of ik niet kan kaartlezen).. en dan zon, zee & strand!! en wat later een ijsje en een terrasje (jah duh in de zon!) met mojito, nachos, dips en amaretto. Nog wat slenteren door het historisch centrum, zonder kaart want zo groot is het nu ook weer niet en mijn hotel ligt net naast het reuzenrad dus dat vind ik sowieso áltijd terug 😎😁Read more

Wandelen in de zon

February 5, 2017 in Spain ⋅ 🌙 14 °C

Duidelijk: deze vakantie draait om zon en gelukkig is de zon ook van de partij! Maar niet alleen luilekkerren in de zon, want vandaag hebben we toch wel 15km in de benen. Twee forten bezocht, het ene al hoger op de berg dan het andere en onder het motto "tussendoor terug naar beneden want wat ga je anders doen...". Maar kleine pauzes in de zon, flesje water op de top, schitterende vergezichten en verschrikkelijk veel wind die je haar alle kanten opblaast want soms moet je afkoelen he.. maakten het allemaal de moeite waard! Het was een topdagje.. in de zon!Read more

Verwelkomd door de zon!

February 5, 2017 in Spain ⋅ ☀️ 16 °C

Ik had nood aan zon! Gewoon er ff tussenuit, alles los en genieten van dat zalige, warme gevoel op mijn gezicht. Ik was nog niet tegoei buiten op de luchthaven of de zon begroette mij al!! Mmmmmmm! Taxi'tje, hotel, koekje (want al op sinds 4u) en nu de stad intrekken en ten volle genieten van de zon! 😎😎☀️Read more

Never miss updates of One trip at a time... with our app: