• Day 4

שובו של התיק!

October 6, 2019 in Nepal ⋅ ⛅ 25 °C

בשעה טובה התיק הגיע בשלום!
    בגלל שעכשיו זזאת תקופת החגים של הנפאלים אז לא הצלחנו למצוא דרך לנסוע לאנאפורנה בצהריים במקום בבוקר ולכן היה לנו עוד יום בקטמנדו
    כמובן שגם היום ביקרנו במקדש (פשופטינאת כן כן שם קצ'י או בשפת המקומים פשופתי)
    המקדש ממוקם ליד נהר (בגמתי) ששורפים בו גופות
    הדרך לשם מלווה בקופים חמודים אך מלחיצים כאחד
    כשהגענו לנהר ראינו מלא מוקדים של שריפות ועשן מלווים בקולות כאב של בכי. תחושה מאוד מוזרה- מקום שמלא בתיירים יחד עם המקומים שבאו להתאבל על יקיריהם.
    כמו כן, יש מסביב המון מבנים קטנים עשוים אבן שבכניסה אליהם יש פסלונים קטנים. ילד עם כל החיות שמסתובבות שם יש תחושה שאנחנו בסצנה מספר הג'ונגל.
    בדרך חזרה כמו תיירים טובים קנינו אננס מרענן כשבגרסה הנפאלית הוא מלווה במלח (זה מוריד את החמיצות ותחושת הצרבת אבל גרם לנו לאלחוש קל בלשון..)
    לאחר מכן רצינו להגיע ל "garden of dreams" פינת חמד שקטה עם דשא נעים, אנשים נינוחים, סנאים חביבים, נדנדה ענקית ובעיקר בעיקר מלאה בנחת.
    כמובן שבשביל להגיע לשם צריך לעבור בשוק הומה אדם ודרך ה"תחנה המרכזית".