• Day 9

Chame

October 11, 2019 in Nepal ⋅ ☀️ 3 °C

תאמינו או לא אבל היום פתחנו את הבוקר כשהאחד והיחידי חיכה לנו בפתח הגסטהאוס- כן כן ניחשתם נכון בלו!!
    התחלנו את היום במעבר על גשר רעוע כי האופציה השניה הייתה לחצות את המפל שעלה על הכביש - גם ככה טיילנו עם מעילים והרעיון למקלחת בוקר קפואה לא קרץ לנו במיוחד..כל הבוקר רק חיפשנו פיסת שמש שנוכל להפשיר בה.
    החלטנו שהיום היום המיוחד בו נפתח את הממרח חמאת בוטנים שאנחנו סוחבים על הגב יחד עם "טוסטים". מה שלא ידענו זה שהטוסטים באים עם תיבול קארי מקומי ולא טעים בלשון המעטה ולכן בסוף הסתפקנו בכף חמאת בוטנים. אל תדאגו אנחנו מקפידים על פקל צ'וקולוקים נאה.
    מסיבה לא ברורה כולם מנסים למכור כאן תפוחים שנראים במצב די מזעזע- אומנם יש כאן הרבה עצי תפוחים אבל אין כל כך סיבה להתגאות בתוצר.
    בשלב מסויים ילד נפאלי ניסה למכור לנו תפוחים וכשלא רצינו הוא המשיך איתנו את המסלול עד שהתייאש.
    בנקודת עצירה של הצ'ק פוינט קנינו סמבוסות חמות ופיקנטיות.
    ואז ממש פתאום הגענו לchame!
    לנפאלים יש נטיה להגיד לך שנשאר לך עוד בערך שעה ליעד גם אם הוא במרחק 3 שעות וגם אם הוא 15 דק הליכה.. chame היא סוג של העיר בירה של האזור. היא גדולה ויש בה מגוון חנויות וגסטהאוסים.
    רצינו להתארגן על אוכל להמשך הטיול אז קנינו טונה. לאחר מכן גילינו שאי אפשר לפתוח אותה בלי פותחן ואף אחד מאיתנו לא הביא אז החלפנו אותה עם המוכר ב660 מל טובורג- מזין כמעט באותה מידה..
    ועכשיו, הרגע לו חיכינו כל היום- מעיין חם!
    בעלות של כ5 שח מגיעים לפלא מדהים.
    בריכה שמוזרם אליה מים מנביעה חמה מצד אחד וממי נהר קפואים בצד שני עד שמגיעים לטמפ מושלמת בשביל לטבול כמו שקית תה. פינוק אמיתי!
    בונוס- זה גם המקלחת הציבורית של חלק מהתושבים אך הם שומרים על המקום מטופח ונקי ומכבדים את הפרטיות של הרוחצים/מתקלחים.
    בסוף היום החלטנו להתפנק בנוסף למנות היחסית קבועות שלנו גם בקינוח- פאי תפוחים (האופציה השניה הייתה חטיף סניקרס שעטוף בבצק ונזרק לשמן טיגון- התקף לב קטן).
    הפאי היה מתוק להחריד ומלא בקינמון! (אמא לא בשבילך..)

הנוף כאן לאט לאט מתחיל להשתנות ואנחנו רואים יותר ויותר פסגות מושלגות.
    לא יודעים להתחייב על מצב הקליטה בהמשך אבל תהיו בטוחים שאם תהיה קליטה אנחנו נפרסם לכם על היום שהיה ;)