• Day 12

Ice Lack

October 14, 2019 in Nepal ⋅ ☀️ 6 °C

אז כפי שכבר הבנו מהפרק הקודם, הגענו לעיירה קטנה בדרך למננג שאפילו לא מופיעה על המפה שלנו..
    ממננג יש כל מיני טיולי צד שאפשר לעשות שאחד מהם הוא טיול יום לIce Lack רצה הגורל ומסתבר שהיציאה לטיולון הזה הכי קצר מהעיירה בה אנחנו נמצאים (חוסך בערך שעתיים ממננג).
    זוג טיילנים שכמונו אמר יאללה,אתמול הלכנו כמעט 10 שעות בואו נעשה טיול יום נחמד-אומנם מדובר שוב בעליה אבל לפי השלט ובעל הגסטהאוס שהתיעצנו איתו מדובר בכ3 שעות עליה ושעתיים ירידה וכמובן שלא צריך לקחת את כל הציוד על הגב, אין ספק שזה נשמע מפתה.
    קמנו בבוקר ראינו שהגוף שלנו תקין וכשיר להליכה ויצאנו אופטימים לטיול יום שלנו.
    וככה זה קרה, התחלנו לטפס וכשהגענו לקצה ההר שראינו בבוקר ממרגלותיו הרגשנו תחושת גאווה ואמרנו וואלה כל הכבוד לנו- חתיכת טיפס עשינו אנחנו בטח קרובים (מה
    שלא ידענו שזאת אולי הייתה שמינית דרך..) אז כמובן שלא ראינו את האגם המדובר אבל כשהרמנו את הראש ראינו למעלה למעלה דגלים מתנופפים-אתם בטח חושבים כמונו- זה בטח שם! לא ולא ידידינו.
    טיפסנו לגובה של 1200 מטר וזה לקח לנו כ6 שעות לטפס את העליה המטורפת הזו- בדרך עברנו במנזר (שיש בו נזירות) וכמובן מקדשים (סטופות) כיד המלך,נאלצנו לעבור דרך חבורה של יקים עצומים שדהרו שם להנאתם (כל יק בגודל של דוב) ואיך לא קיוסק (טוב זה לא באמת היה קיוסק אלא יותר "בית תה" אבל בכל חור כאן יש קיוסק..)
    כשהגענו למעלה (סוף סוף) נגלו לעינינו 2 אגמים כחולים כחולים שמקיפים אותם פסגות מושלגות מצד אחד ומצד שני שממה מדברית- נוף עוצר נשימה (או אולי פשוט לא הצלחנו לנשום כי הינו בגובה של 4610 מטר..)
    אחרי שקצת התחרדנו וניגנו על היוקלילי האגם נשאר לנו באופן פרטי ולכן, עשינו מה שכל אחד היה עושה.. טבילה באגם!!
    אין ספק שזה היה יום חוויתי במיוחד.
    כשחזרנו לגסטהאוס אחרי שהדרדרנו בירידה עברו לידינו זוג ישראלי שכנראה כמונו ניסו להגיע למננג ולא הצליחו..
    המלצנו להם בחום על הגסטהאוס שלנו ואכלנו איתם ביחד ארוחת ערב.