Satellite
Show on map
  • Day 13

    Ciruena til Castildelgado

    April 23, 2023 in Spain ⋅ ☁️ 11 °C

    Turen i dag var på ca. 19 km, gjennom flere hyggelige landsbyer og et åpent og vakkert landskap. Etter 6 km ble det frokost i Santo Domingo de la Calzada - tortilla de poteta, kaffe og frisk appelsin juice. Etter nye 6,5 km var det tid for lunsj, sammen med amerikanske far og datter - Tim og Alexandra. Hyggelig. Det blir mye reprise på frokost og lunsj - en eller to tortillas, kaffe og juice. Smaker godt og mett blir jeg, så det er bra.
    Jeg trodde kanskje jeg hadde truffet den nye camino kameraten min - sneglen, men nei. Hen holder seg nok i skyggen. Eller skjedde det ikke så mye på turen. Humøret var bedre og motivasjonen til stede, spesielt etter et par Paracet mot et fortsatt kranglende venstre kne. De neste par dagene blir på rundt 20 km fram til Burgos. Der blir det hvile i to dager. Bildene viser turen og landskapet, med fjellene i det fjern. Jeg er fortsatt på Meseta platået, rundt 750 moh. I dag blir det fellesmiddag i Albergue Bideluze hvor jeg bor på sovesal med 5 andre - den kjekkeste gutten på sovesal A ……..
    Read more