Uydu
Haritada göster
  • Gün 14

    Castildelg til Espinosa del Camin

    24 Nisan 2023, Ispanya ⋅ ☁️ 19 °C

    Dagen ble som dagen i går, gjennom landsbyer og et åpent jordbrukslandskap - en rundt 22 km tur i varierende terreng , dvs bakke opp og bakke ned. Landsbyene ligger fortsatt på høyder og for å forsere disse må jeg opp til- og ned i den andre enden. I en av landsbyene på veien, Villamayor del Rio, ble det frokost - av det samme slaget - tortilla de poteta, juice og kaffe. Til lunsj sper jeg på med en kald cola. Det gir hurtig energi og med etterfylling med en banan går kroppen resten av dagen. Banan er sikringskost og kjekt å ha i sekken om en går tom. Jeg går stort sett med 1 liter vann, fordelt på 2 flasker.
    I Belrado ble det tid for lunsj, fra en «food truck», sammen med Tim og Alexandra - som jeg har gått med de siste dagene. Dagen endte i Castildelgado i Albergue Bideluze. Hyggelig sted med ok mat. Ved 9-tiden fant jeg sengen, med en serie på NRK. Ingen spor av caminosneglekompisen min i dag heller.
    Ps. Venstre kne er vondt og begge hovne etter dagens dont. Jeg vurderer om jeg skal bryte, ta hjem og heller ta det opp i igjen til høsten, etter laksesesongen. Dagen i morgen vi avgjøre.
    Okumaya devam et