Satellit
Vis på kort
  • Dag 162

    Bordilla til Carrion de los Condes

    19. september 2023, Spanien ⋅ 🌙 10 °C

    Albergue En El Camino, hvor jeg tilbrakte natten, disket opp med pilegrimsmiddag til alle losjerende - nærmere 50 personer vil jeg tro. Hyggelig, men høyt støynivå, i det meste laget.
    Ut i en mørk morgen med dis og 8 grader og inn i en soloppgang. Høsten er i anmarsj i Nord Spania og morgener er grøssende. Kropsregulatoren min fungerer dårlig i fuktig vær. Jeg blir både svett og kald. Jeg ønsket at solen skulle bryte gjennom disen - det gjorde den - varmt ble det. Veldig varmt.
    Leden er 25 km, lang og monoton, stort sett langs en riksvei uten skygge. En utfordring for motivasjonen, der veien fortsetter rett fram ut i horisonten. Da hjelper det åp komme i en flytsonen, der en setter det ene benet for det andre og fortsetter. Vel fremme i Carrion spanderte jeg på meg et hotellrom, med eget bad og aircondition - luksus. Hostal Comfort Suites med ubemannet innsjekk som var litt plundrete.
    Læs mere