• Day 1

üüsi Reis chan starte.🇨🇭👋🏼

June 26, 2021 in Switzerland ⋅ ⛅ 16 °C

Au wenns das Jahr wegem Covid mitm reise, bueche, plane etc. nöd ganz so eifach gsi isch hend mir üs trotzdem für e längeri Uszit entschiede. Nach dem mir den üses Reiseziel endli feschtgleit hend umd mir de Flug spontan vor 3 Täg buechet hend, het üsi Reis uf Portugal endli chöne starte. Kurz vor üsere Abreis het den de Bund zum Glück no entschiede dassmer fürd Reis uf Portugal nurno en „Antigentest“ und kein „PCR Test“ meh brucht. Also simmer de am Morge vorem Abflug no schnell in Spital uf Uznä go mache, hend sResultat no schnell abgwartet und den hets endli chöne losgha.
    Üsi zwei liebe Taxifahrerinne hend üs den zum Flughafe bracht, mit üs no en chlinne Zmittag gesse und üs ahschlüssend verabschiedet.🥰 Ein ganze Monet ohni dManu wird mer sicher nöd liecht falle.. Schnell hani aber den gmerkt dasses dir no viel schwerer fallt wenn du dini beschti Fründin ein Monet nöd ha wirsch.😋 Also sind mir den is Flugzüg gstige und den het üsi Reis endli chöne starte.🇨🇭👋🏼