Satellite
Show on map
  • Day 9

    Bana Hill. ✋🏻🐉🧚‍♀️🧝‍♀️🦄

    September 25, 2023 in Vietnam ⋅ 🌧 25 °C

    „Jedi Reis het en Reinfall“ über die Wort vo de Nicole hemmer nachem hütige Usflug no paarmal chöne lache.😅 Dassmer die Hand wod Brugg hebt (Golden Bridge) wend gho ahluege isch scho sit Tag eis klar gsi. Bewertige uf Trip Advisor sind alli super und meh als zufriedestellend gsi und shet denah dönt als wers es absoluts Muess zum mit de Gondle i de Bana Hill Park zgha. Hüt Namittag simmer denn in Da Nang ahcho und viel meh als zu dä Golden Bridge zgah hemmer i dere Stadt nöd planet. Drum isch au klar gsi dassmer hüt trotz schlechtem Wetter de Tagesusflug zu dere bekannte Hand mache werdet.✋🏻Mitm Taxi simmer den knapp 50 min zum Bana Hill Park gfahre. DVeribarig mitm Taxifahrer isch gsi, dass mir ihn für 5h buechet und jedi witeri Stund würmer den zuesätzlich no mit umgrechnet knappe CHF 3 drufzahle. Am Schalter hend mir den die übertürte Tourischteprise fürs Gondeli zahlt und sind als einzigi Europäer mitere asiatische Menschemasse uf 1486 M.ü.M gfahre. Wieso mir die einzige Europäer gsi sind isch üs den bewusst worde wommer i dem asiatische, kindische Disneyland ahcho sind. Dä ganzi Anime, Mangafigure und Fantasyschei** het üs gar nöd zuegseit und mir hend überhaupt nöd chöne nahvollzieh wie die Asiate ab dene Figure & Skulpture so duredreiht sind & fascht ihre Verstand verlore hend.🧚‍♀️🧝‍♀️🐲 Mir sind froh gsi isches nochli neblig gsi so hettmer all das „fantastische“ Züg wenigschdens echli weniger guet gseh.😂 Eis Ziel hend mir gha, und zwar üsi Golden Bridge zfinde und nacher schnellstmöglich wieder vo da zverschwinde. Das mit de Zit au chüel worde isch, irgendwie eis Chaos gherrscht het und dWegbeschriebige so schlecht ahghe gsi sind, sind mir ganz hektisch dur de Park girrt/gstresst.😂😵‍💫 Nach mehrere Ahläuf hend mir üsi Hand den doch no gfunde und hends den schlussendli auno gschafft, es Föteli ohni asiatischi Tourischte zmache.😆
    Mit emne usglehnte Hotelschirm weniger, hemmer den die Platform erliechteret chöne verlah und sind mitm Gondeli wider is Tal gfahre wommer üs zerschtmal bimne Kafi wieder echli gfange hend.😱🧟‍♂️🐉 Im Nachhinein hemmer den bemerkt dass die supertolle Bewertige uf Trip Advisor wie au die Ussag dassmer mind. 6h i dem Park bliebe sött, nur vo asiatische Tourischte verfasst worde sind. Mir wüsset uf was mir üs bi de nögschte „Sehenswürdigkeite“ achte werdet.😋
    Read more