• Day 69

Venice Beach & Santa Monica Pier

August 30, 2019 in the United States ⋅ ☀️ 26 °C

🇺🇸
    The last day in Los Angeles and we are heading to the Venice Beach Hostel - again, of course, by free bus 😇 (it feels like taking hours).
    Yesterday we had a super perfect day. After the long hike, I already described, we went to the cinema to see Hobbs & Shaw - some cheap Hollywood action - and that in Hollywood itself 📽. What a funny evening 🍿🌿!
    After checking in at the hostel, we went down to the Venice Beach. Classical LA style there was first a Streetdance/Comedy Show right on the Boardwalk. Of course a bit exaggerated but still nice to watch. Then we went to the famous Muscle Beach before going down to the beach to work on our tan 🌊🏝☀️. After a little relaxing we headed towards Santa Monica Pier. We had some dinner before we walking back to the hostel.
    Tomorrow: Hawaii calling 🌺🤩

🇩🇪
    Der letzte Tag in Los Angeles und wir düsen gefühlte stunden zum Venice Beach Hostel - natürlich wieder mit dem Mega kostenlosen Bus 😇.
    Gestern hatten wir einen super perfekten Tag, nachdem bereits beschriebenen langen hike, machten wir uns auf ins Kino um Hobbs & Shaw zu sehen - bisschen billige Hollywood Action - und das in Hollywood selbst 📽. Was ein Mega lustiger Abend 🍿🌿!
    Endlich am Hostel angekommen, machten wir uns auch schon auf runter an den Venice Beach. Klassisch LA style lief erst einmal eine Streetdance/Comedy Show am Boardwalk. Selbstverständlich etwas übertrieben aber dennoch nett zu gucken. Nich schnell einen Abstecher an den bekannten Muscle Beach und wir machten uns auf zum Braten 🌊🏝☀️. Nach ein wenig chillen ging es auf in Richtung Santa Monica Pier. Dort gab es dann auch etwas zu Abendessen, ehe wir den Weg zurück zum Hostel liefen.
    Morgen geht es auf nach Hawaii 🌺🤩.