Bergen, Stavanger, Lysebotn

August 31, 2017 in Norway ⋅ ☀️ 14 °C

Hüt simr uf Bergen gfahrä. Bergen isch ä sehr spezieui Stadt u mir heis wie fougt erläbt:

Viu Natur hei mir erläbt
    u de het üses Härz nach Bergen gsträbt.
    So si mir gfougt däm Ruef vor Stadt
    u si vorwärts cho mit Fährä, Strass u langsamer Fahrt.

Z' Bergen aacho simr umeg'irrt
    – ganz verwirrt.

Nachem Botanischä Gartä
    heimrs chuum chönnä erwartä,
    die berüehmtä farbigä Hüsli z' bestuunä.
    Abr – bi soviu Ghüder vrgeit eim d' Luunä.

So viu Guets u Schöns heimr ghört
    u itz si mir sehr empört!
    Äs isch weniger schön aus erwartet gsi
    und o sehr schnäu vrbi,
    wüu Bergen isch ou mega chli.

Nach Bergen simr witr Richtig Stavanger gfahre.
    Ungerwägs heimr ufeme Camping pfuuset mit wunderbarem Blick ufä Fjord. Ir Nacht isch sogar no äs Chrüzfahrtschiff düregschlichä u dr Himmu isch so klar gsi, dassmr d' Miuchstrass hei chönnä gseh. Am nächschtä Tag heimrs du de uf Stavanger gschafft.
    Z' Stavanger aacho simr ufnä Parkplatz u när ab it Stadt. Mir si churz it Touristäinformation gah Infos holä frd Wanderig ufä Kjeragbolten u när ufä Camping. Dert heimr Tikka Masala mit Riis kochet, hei gläsä u brichtet zämä u si gah pfuusä.
    Am nächschtä Tag simr uf Stavanger is "XO Steakhouse" gah Burger ässä – Burger zum Zmorgä vrtribt Chummer u Sorgä. Stavanger isch gmüetlech u härzig. Widr ufem Parkplatz fr witr, heimr dr Alj nümm chönnä aalah (übrigens scho zum 2. Mau ah däm Tag). Mir hei ä hiufsbereiti Frou gfungä wo üs het überbrüggt u de heimr loschönnä – mitem Alj wirds nie längwilig.
    Witr simr Richtig Kjerag. Dr Wäg dert ufä isch steil, kurvig u ungloublech schön gsi! Hie hets widr die ruuchi, steinigi Umgäbig gha, womr scho ufem Wäg as Nordkapp gseh hei. U glich hets si ganz eiget Charme mit dä einzigartigä Hüsli, klarä Flüss u zottligä Schaaf am Strassärand. Dobä aacho het üs dr Parkplatzwart erklärt, dassmr nid dert chöi schlafä, sondern abä ufä Camping müesse. Dass Bärner langsam redä, schiint o hie bekannt z' si...
    Auso simr abä uf Lysebotn u hei dert gnächtiget.