Satellit
Visa på kartan
  • Dag 8

    Reykjavik

    28 februari 2023, Island ⋅ 🌧 6 °C

    Nachem Uschlafä heimer lecker brunchet.
    Ds Wätter wie jede morgä sehr näblig/ bewölkt/ rägnerisch.
    Mir entscheidä üs nachem uscheckä no a reynisfjara beach z‘ gah. Dört wär dr Sunneufgang Spot gsi…
    Riesä Wäue und natürlech wieder mau viu Touristä wo Fotos schiessä.
    Nur churz simer dört- wöu mir wei ja langsam aber sicher richtig Reykjavík- um dört üsi letstä Täg z verbringä.

    Ig bi ungloublech Happy wemer in Reykiavik acho si und mir nümme wit müessä fahrä, langsam hani z Outo fahre chli gse und i dänke d Zoe aus Co- Pilot o😅

    Direkt ir Mitti vo Reykiavik befindet sich üsi härzigi Wohnig (überraschend mit Chuchi).
    Ds Fahrä ir Stadt wird müesamer aus ufem Land, isch o hie nid anders..

    Mir machä üs ufd suechi nacherä Happy Hour & schlendere dür d Stadt.
    Uf dr suechi nach öppis wo chli iheimisch würkt heimer tatsächlech ä Bar gfunde mit mehrheitlich Iheimischä plus Happy Hour bis 20:00😁.

    Plötzlech womer per Zuefau dussä stöh, gsemer wie Mönsche hin und här rennä. Wo mir ufä luegä gsemer e chlini Aurora, ganz fiin wöus ir Stadt sehr häu isch.
    Mir si ganz ufgregt uf hüt Nacht, gsemer se iz ändlech mau no richtig oder söus nid si?

    Da mir d hoffnig allei ir Dunkuheit Plätzli suechä wome Polarliechter gset chli ufgäh hei probiere mers no mitere Tour womer buechet hei.
    Wo mir 21:30 richtig Busstation loufä, wo dr Träffpunkt isch, hets ca. 200 Mönsche…

    4 Car chöme, d Näme wärdä ufgrüeft u de darfmä i Bus istigä. Im Car 3 dörfe mir inä…
    Nach 45‘ fahrä und paar Erklärige über Polarliechter, wie sie entstöh/ wases brucht dasme se gset etc. chömemer a üsem Platz ah.
    D Mönsche verteile sich guet mä cha irgendwo häre wos eim gfaut.

    Sehr bewölkt isches plötzlech was hüt no nid viu dr Fau isch gsi. Chaut, windig bruchtmä seeeehr viu Geduld.
    2h später ca. 00:30 hets plötzlech agfangä.
    Und was när passiert isch säge gloub üsi Biuder gnue.
    Mir heis eifach nur gnossä ds Naturspektakel dörfe z‘ erläbe.
    03:30 simer mega happy ändlech im Bett.
    Läs mer