• Day 5

Lugballon en fairy chimneys

November 25, 2020 in Turkey ⋅ ⛅ 5 °C

Ons skrik toe 05:50 wakker en moet 06:20 klaar wees vir die lugballonrit. Ons het alweer na 01:00 gaan slaap agv kletsery. Die Flower balloon company het ons kom haal en ons het gesien hoe 'slaan hulle die ballon op'. Ons het toe gery met die lugballon (dit was vrek koud) oor Cappadocia met sonsopkoms. Dit was asemrowend. Nie iets wat mens kan beskryf nie. Na die lugballon is ons terug hotel toe vir ontbyt, wat baie indrukwekkend was. Die toergids het ons na ontbyt kom haal vir North Cappadocia tour. Ons het eerste die open air museum gaan besoek waar daar klomp duiwe hokkies in die klip gekap is. Hulle het dit gedoen om die ekskrement te verkoop vir bemesting. Daar is ook oral grotte wat as kerke gebruik is in die Bybelse tyd, wat nog die storie van Jesus, ens geverf het teen die dakke en mure. Daar was 'n tydperk wat die kerk die mense verbied het om mense te teken, so baie van die prente se gesigte is uitgekrap. Dis ongelooflik om daar te kon loop en te kon ervaar. Daarna is ons na nog 'n kerk, Tokalı, toe, wat nog baie prente het en insig gee in die lewenstyl van daardie tyd. Ons het middagete gaan eet by die toermaatskappy se hotel omdat al die restaurante toe is met lockdown, en net wegneemetes kan gee. Eduardo is van Puerto Rica, maar werk in VSA. Hy was saam met ons op die toer - ons was die enigste 3 wat Engels praat, so ons het oral saam geloop en foto's geneem. Ons was by nog 'n paar plekke waar ons die fairy chimneys kon sien. Dis gemaak deur vulkaan aktiwiteit en jare se erosie. Die middag het ons 'n plek besoek waar hulle keramiekwerk doen. Hulle het vir ons gewys hoe hulle dit doen en ek kon toe probeer om self 'n pot te maak. Die arme man wat verduidelik het moes net heeltyd my pot red, want hy het maar baie wobbelrig uitgekom. Die 'fabriek' is al 4 generasies in hulle familie en als word op die tradisionele manier gemaak. Van daar af het ons na 'n wynkelder gegaan omdat Cappadocia bekend is vir wyn, maar hulle kon ons nie regtig baie wys nie, agv lockdown. Terug by die hotel, het ons Pottery hoender kebab bestel by Dibek restaurant, wat hulle kom aflewer het. Die kos word in 'n kleipot gaargemaak en dan oopgekap en uitgegooi voor ons. Dit was baie interessant.Read more