Joined April 2017 Message

Tromso

February 16, 2018 in Norway ⋅ 🌙 -4 °C

Bezoekje gebracht aan Laura in het Noorse Tromso! We proefden van het nachtleven, zagen het magische dansende Noorderlicht, deden wat hikes met prachtige uitzichten ( we zagen rendieren), deden een snuifje cultuur op en als slot een huskysleerit om deze zalige week af te sluiten! Merci Laura om onze gids en gastvrouw te zijn!Read more

Cap gris nez

November 11, 2017 in France ⋅ 🌧 10 °C

Dichtbij huis, maar toch zeker de moeite! De eerste dag verbleven we in Boulogne sur Mer waarbij we een groot sealife center bezochten. We zagen er ondermeer haaien, krokodillen, zeeleeuwen, tal van vissen,... In la Cave de Guy dronken we lekkere wijn en aten we tapas. De tweede dag deden we een grote wandeling in Cap Gris Nez en in Cap Blanc Nez waaiden we bijna weg! Maar zeker een aanrader om eens te doen. Je hoeft niet ver te gaan voor mooie wandelingen te doen ;)Read more

Sunshine

August 31, 2017 in Greece ⋅ ☀️ 29 °C

Een weekje heerlijk relaxen aan de Griekse kust ❤️ klein all in hotel in een streek met nog niet veel toeristen zorgt voor de nodige rust. Niet veel te bezoeken, maar toch even een bootje gehuurd om de mooiste strandjes op te zoeken. Helaas morgen al terug richting Belgie!Read more

Never miss updates of Lien Dhondt with our app: