June 2019

18.2 Groningen

June 23, 2019 in the Netherlands ⋅ ☁️ 28 °C

De laatste dag. Wat een onthaal! Ontzettend genoten. Nu onderweg naar huis. Ook weer erg lekker. Een fantastische prestatie geleverd voor ons goede doel. Wij zijn trots, veel grenzen verlegd, nieuwe dingen ontdekt (vooral persoonlijk), leuke mensen ontmoet en prachtige dingen gezien die we nooit meer zullen vergeten.
    Nu met 3 generaties naar huis.

Bedankt allemaal,

Liefs van de ijsmutsen

Dag 17

June 22, 2019 in Germany ⋅ ⛅ 20 °C

Goeiemorgen! Gister van Gdansk naar Rostock gereden. Prima weg en we hebben genoten van de mooie uitzichten. Vandaag de laatste dag. Om 9 uur gaan rijden, op naar huis. We zijn er aan toe ook 😘

Dag 16.2

June 21, 2019 in Poland ⋅ ⛅ 21 °C

Na een natte rit richting Gdansk (Kittie heeft me een beetje in de steek gelaten vandaag) hier aan gekomen. Wat een mooie stad. Nu lekker eten en vanavond een klein g-danskje doen ☺️

Dag 16.1

June 20, 2019 in Poland ⋅ ⛅ 23 °C

Gizycko wat een leuk dorpje! Nu door naar Gdansk, maar nu echt!

Dag 15.2

June 20, 2019 in Poland ⋅ ☁️ 27 °C

Polen! Mooi hoor, het glooiende landschap! Nu 40 minuten op de brug wachten, van de nood maar een deugd maken, rondje lopen, ijsje eten.

Dag 14

June 19, 2019 in Latvia ⋅ ⛅ 27 °C

Vandaag naar Riga. Goeie reis gehad, de weg was wel oké, wel even wennen aan de nieuwe verkeersregels: als je ingehaald wordt ga je even op de 'vluchtstrook' zodat een eventuele tegenligger er geen last van heeft. Gewoon met zn drieën naast elkaar op een tweebaansweg moet kunnen toch?! Ja ook met vrachtwagens 😳 vanavond lekker op een terrasje gezeten en later nog in een 50's café genoten van een heerlijk enthousiast muziekje. En... het is weer donker!Topdag 👍👍Read more

Dag 13.2

June 18, 2019 in Estonia ⋅ ☀️ 22 °C

Van helemaal als laatste op de boot, mochten we er bijna als eerst vanaf. Meteen doorgereden naar de feestlocatie. Wat prachtig hier! Wat was het gezellig! 👍👍👍