Satellite
Show on map
  • Day 17

    קמתי בשלוש וחצי לאיסוף בארבע אבל בגלל פנצ'ר בגלגל אספו אותי בחמש..החצי הראשון זא העלייה ללגונות המזג אוויר היה מעולה, זא בלי גשם..אח''כ שסיימנו והתחלנו לרדת (לוקח שעה שעה וחצי) התחיל גשם מטורף שהתגבר לידי ברד ) וואלה לא כיף אבל חוויה. הגענו סופגים כמעט, למרות ששמתי מעיל גשם של שי, מיקרופליז וסופטשל, לארוחת הצהריים. שהייתה קרה..באסה, בקבוצה היו בעיקר מקומיים, היה זוג ישראלים שהבחור היה דתי ולא דיברו כל כך לא יצא לנו להכיר אבל הי גם ישראלי ממש לא נחמד נתן לי את הרושם שהוא לא אוהב ישראלים, גם מנומסים ...חבל שיש כאלה...גם עשה מעצמו קצת ליצן..לאורך המסלול יצא לי להכיר שני םרונים מלימה נחמדים, האישה עורכת דין האיש עובד בחברה שמייצרת משהו חח, אבל ממש נדבקה אליי פרואנית רווקה טוענות שהיא רופאה שעובדת בשביל הממשלה בבתי הסוהר של נשים. סיפרה לי שהיא רוצה לעבור לחול למצוא בעל ושבפרו הרבה בוגדים...משהו בסיפור שלה לא נשמע לי הגיוני והיא ממש התחילה איתי כמה פעמים. אבל יש לה שמחת חיים זה כן..Read more