Uydu
Haritada göster
  • Gün 74

Chiang Mai - Part 1

13 Kasım 2023, Tayland ⋅ ⛅ 25 °C

Von Bangkok aus ging es per Bus 11 lange Stunden bis nach Chiang Mai. Wo wir vier Nächte im Herzen der Altstadt gebucht haben.
    Chiang Mai ist die wohl die bekannteste und größte Stadt im Norden Thailands. Längst gibt es hier alles was das westliche Herz begehrt und das nicht nur zum Nachteil (Veganes Müsli, Pizza, ÖV).
    Der sonntägliche Nachtmarkt war bestimmt unser größter bisher. Hier kann man Stunden verbringen und sich vor Kunst und Kulinarik kaum retten. Aber auch die anderen Nachtmärkte und Restaurants bieten genügend Auswahl. Einzig, wer es richtig authentisch will, muss ein bisschen suchen.
    Highlight war aber der "Wat Lok Mo Li" Tempel, er ist klein aber einer der schönsten die wir bisher besucht haben.
    Wie wir während unserem Aufenthalt erfahren mussten, beginnt im November die Hauptreisezeit in der Region. Wir hatten tatsächlich Mühe einen Roller zu mieten 🙈. Gut das wir bald in Loas sind 🥳.

Bangkok'tan Chiang Mai'ye otobüsle 11 saat süren bir yolculuk yaptık. Burada eski şehrin kalbinde dört gece için yer ayırttık.
    Chiang Mai muhtemelen kuzey Tayland'ın en ünlü ve en büyük şehridir. Uzun zamandır batılıların arzu ettiği her şeye sahip ve bu sadece onun dezavantajı değil (vegan müsli, pizza, toplu taşıma).
    Pazar gecesi pazarı kesinlikle şimdiye kadarki favorimizdi. Burada saatler geçirebilir, sanat ve mutfak zevklerine doyamazsınız. Ancak diğer gece pazarları ve restoranlar da bol seçenek sunuyor. Tek şey, gerçekten otantik bir şey istiyorsanız, biraz aramanız gerektiğidir.
    En önemli nokta, küçük ama şimdiye kadar ziyaret ettiğimiz en güzel tapınaklardan biri olan "Wat Lok Mo Li" tapınağıydı.
    Kaldığımız süre boyunca öğrendiğimiz üzere, bölgedeki en yoğun seyahat sezonu Kasım ayında başlıyor. Hatta scooter kiralamakta bile zorlandık 🙈. Neyse ki yakında Loas'ta olacağız 🥳.
    Okumaya devam et