Roadtrip Tag 2 - Ischigualasto Park - P1

February 23 in Argentina ⋅ ☁️ 13 °C

Das Ischigualasto Naturreservat hat uns umgehauen! Mit dem eigenen Auto ging es in einer kleinen Gruppe mit Guide 3h durch die Wüste. Wir waren nicht zum ersten Mal froh uns für einen "Geländewagen" entschieden zu haben. Leider sind die Bilder nicht halb so eindrucksvoll wie es vor Ort war. Wir würden fast sagen das der Park, das bis dato schönste Reiseziel in Südamerika war.
    Das Naturreservat wird auch Valle de la Luna genannt, was so viel wie Mondtal heißt. Die Beschreibung trifft es sehr gut. Eigentlich ist es hier extrem trocken. Während unserem Aufenthalt hat es allerdings so viel geregnet, dass wir zwei Punkte der Tour auslassen mussten 😁.
    Das Reservoir trumpft vor allem durch eine der ältesten Dinosaurier Funde und seine besonderen Gesteinsformationen.

Ischigualasto Doğa Koruma Alanı bizi uçurdu! Kendi arabamızla, küçük bir grup halinde ve bir rehber eşliğinde 3 saat boyunca çölde seyahat ettik. Bu, bir "arazi aracı" lehine karar verdiğimiz için memnun olduğumuz ilk sefer değildi. Ne yazık ki, resimler yerinde olduğu kadar etkileyici değil. Neredeyse parkın Güney Amerika'da bugüne kadar gördüğümüz en güzel yer olduğunu söyleyecektik.
    Doğa koruma alanı Valle de la Luna, yani Ay Vadisi olarak da adlandırılıyor. Bu tanım çok yerinde. Aslında burası son derece kurak. Ancak, kaldığımız süre boyunca o kadar çok yağmur yağdı ki turdaki iki noktayı atlamak zorunda kaldık 😁.
    Rezervuar, en eski dinozor buluntularından biri ve özel kaya oluşumları nedeniyle özellikle etkileyicidir.