• Day 20

Roadtrip Tag 3 - San Juan

February 24 in Argentina ⋅ ⛅ 25 °C

Am dritten Tag machten wir uns auf den Weg nach San Juan. An der Provinzgränze trafen wir wie so oft auf eine Polizei Kontrolle. Der Beamte begrüßte uns grinsend auf englisch, es war der den wir am Vorabend mitgenommen hatten 😅.
    San Juan ist eine Oase in der sonst eher steppenartigen Landschaft und ist vor allem durch den Weinanbau geprägt. Wir waren hier nur an einem der Stauseen, welcher ein tolles Panorama hat. Den restlichen Tag verbrachten wir auf unserer wunderschönen Dachterrasse 😍. Zum ersten Mal, seit dem wir mit dem Auto aufgebrochen sind, hatten wir wieder Internet und somit viel nachzuholen an Recherche und Footprints.

Üçüncü gün San Juan'a doğru yola çıktık. Sık sık olduğu gibi, il sınırında bir polis kontrol noktasıyla karşılaştık. Memur bizi sırıtarak İngilizce selamladı, bir gece önce aldığımız memurdu 😅.
    San Juan, aksi takdirde oldukça bozkıra benzeyen manzarada bir vahadır ve esas olarak şarap yetiştiriciliği ile karakterize edilir. Burada sadece harika bir panoramaya sahip olan rezervuarlardan birini ziyaret ettik. Günün geri kalanını güzel çatı terasımızda geçirdik 😍. Arabayla yola çıktığımızdan beri ilk kez internetimiz vardı ve bu nedenle yetişmemiz gereken çok fazla araştırma ve ayak izi (fotoğraf yükleme) vardı.